joi, 6 octombrie 2011

kuksa,cele mai faine cani din lemn


Dupa cum iti ziceam, urmeaza cana din lemn de nuc. Si iat-o ca-i gata.
In dimineata asta cu soarele firav la rasarit am cutezat sa fac cateva poze sa ti-o arat. Pe biroul ciresiu pare ca-i mai rosiatica decat ii in realitate.

De multa vreme ma gandeam sa fac cana, dar m-am luat cu altele.
Fara prea multe povesti, de data asta, zic doar ca-i cana din lemn si ca poti sa bei de toate din ea.

Lemnu-i fain, ienele arborelui se disting foarte clar si culoarea e chiar faina (binenteles pentru cine prefera nucul).
I-am legat si un snurulet din piele dinaia tare ca sa o poti atarna cand si unde doresti.

Alte detalii privind dimensiuni, intretinere, cu cat o dau, etc, le discutam in particular, ca nu-i bun sa umplu cu cuvinte prea multe.

Candva tre sa-mi fac si io una, dar nu stiu cand si daca oi apuca.
Amu, mai am material de una, dar o sa mai dureze, ca am luat ieri lemn de mar. Numa ce-am fost cu Flavius pe deal seara. Si am zis, ma daca tot is asa faine perele alea, pentru ce sa nu iau o plasa si pentru compot. Is mai padurete asa, dar is dulci si au o aroma excelenta.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Superbe! Felicitari!

Anonim spunea...

Am si eu una

Anonim spunea...

Am lato de la un magazin de vechituri scrie ceva pe ea de genul gosta gost-e cam asa ceva

Anonim spunea...

nu o vindeti? As vrea sa o cumpar

Micul Mester spunea...

Este de multi ani vanduta ...